Zaplecze konferencyjno-szkoleniowe w firmie daje możliwość na przeprowadzanie spotkań, organizowanie sympozjów czy kongresów. Coraz więcej firm decyduje się na wygospodarowanie wnętrz, które spełniają tę funkcję. Fundamentem użyteczności każdej sali konferencyjnej jest wyposażenie.

Każda sala powinna być wyposażona w sprzęt audiowizualny, taki jak projektor a także zestaw nagłośnieniowy. Dzięki temu możliwe jest przedstawienie materiałów multimedialnych. Innym niezbędnym elementem, który powinien znaleźć się w każdej sali konferencyjnej, jest telefon konferencyjny.
Telefon do sali konferencyjnej – jaki powinien być?
Telefon w sali konferencyjnej powinien zapewniać wyraźny i czysty dźwięk. Dzięki temu możemy prowadzić rozmowy w komfortowych ustaleniach. Takimi właściwościami cechuje się model Yealink CP920, który wyłapuje dźwięk z odległości aż sześciu metrów. W związku z tym dobrze nadaje się do salek konferencyjnych o średniej wielkości. Zastosowano w tym modelu technologię redukcji szumu i stale występującego hałasu, takiego jak: pisanie na klawiaturze czym dźwięk pracującej klimatyzacji. Co ciekawe, wbudowany mikrofon jest aktywowany jedynie przez ludzki głos. O ile nie rozpoznaje głosu, pozostaje wyłączony. Warto też wspomnieć, że telefon konferencyjny pozwala aż pięciostronne połącznie konferencyjne. Wyposażony jest również w klawiaturę dotykową a także wyświetlacz LCD, dzięki czemu jest nie tylko i wyłącznie funkcjonalny, niemniej jednak też przyszłościowy i miły dla oka. Rozmowy mogą być nagrywane, co jest bardzo przydatną funkcją.

Sprawdź tutaj: telefon konferencyjny.

Dodaj komentarz