Zamierzasz zapewnić sobie cotygodniową dawkę nowych klientów? Masz nadal wolne terminy, w których można obsłużyć klientów? Czas zatem zapełnić grafik poprzez uzyskanie ewentualnych osób zainteresowanych naszą ofertą. O ile działasz w biznesie finansowej albo nieruchomościowej, to taka ilość ewentualnych klientów zainteresowanych usługami lub produktem może być faktycznie wystarczająca, aby biznes bardzo dobrze się rozwijał. Dlatego warto zapewnić sobie źródła pozyskiwania klientów.

Na szczęście w obecnych czasach istnieją takie usługi jak telemarketing. Bez wątpienia takie usługi oferowane są przez firmy trzecie, co znaczy, że możemy nawiązać współpracę z taką firmą. Co to oznacza w praktyce? Dzięki temu my możemy zająć się wykonywaniem usługi albo obsługą klientów, a firmy zewnętrzne mogą pozyskiwać klientów dla nas. Wielu przedsiębiorców na pewno ma problem z tym, żeby wykonywać cold calling, a zatem tzw. zimne telefony. Jednak dla wyszkolonych telemarketingowców nie jest to problem. Dlatego mogą oni nam zagwarantować naprawdę sporą liczbę klientów, którzy będą systematycznie do nas spływali w postaci leadów. A wartościowe leady można pozyskiwać chociażby poprzez spersonalizowane reklamy on-line lub poprzez rozmowy telefoniczne. Sposobności jest rzeczywiście całe mnóstwo. Wyróżnić można chociażby wspomniane już reklamy internetowe, cold calling i mailing, Mediach społecznościowych, SEO, chat boty, growth hacking czy także sieci partnerskie. Oczywiście profesjonaliści mogą dla nas pozyskiwać zarówno leady w formie klientów prywatnych, jak i klientów firmowych.

Sprawdź tutaj: lejek sprzedażowy.

Dodaj komentarz