Nie każda ulotka wygląda tak samo, bo nie w każdy przypadku sprawdzi się taka sama. Są sytuacje, kiedy praktyczniejsza jest ulotka harmonijka, a są takie, gdy praktyczniejsze są ulotki w rozmiarze mniejszym iż A4.

Wszystko zależy też od tego, gdzie taka ulotka posiada funkcjonować i ile treści musi się w niej wyszukać. W zasadzie wybór rozmiaru i charakteru ulotki zależy od upodobań klienta, bo ci, którzy zajmują się projektowaniem ulotek są w stanie przygotować je w każdym formacie. To dla nich żaden problem. W każdym takim przypadku muszą oni wyłącznie właściwie dobrać treści i adekwatnie je rozmieścić. Tak, ażeby ulotka była czytelna i spełniła swoje zadanie.
Niekiedy osoby, które zajmują się projektowaniem ulotek doradzają wybór dokładnie sprecyzowanej z nich. Nierzadko twierdza one, że są wskazania ku temu, ażeby dana ulotka była ulotką DL. Jeżeli już posiadają ku temu właściwe argumenty i uda im się przekonać do własnego zdania klienta, to taka ulotka jest opracowywana. W większości przypadków natomiast nie narzuca się klientom takich czy innych rozwiązań. Dokonanie wyboru zostawia się jemu. Choć równie bardzo często posiadają miejsce sytuacje odwrotne. Wówczas klient zleca wykonanie ulotki i pragnie, by ulotka promocyjna miała taka postać, jaką jej projektant będzie uważał za najlepiej odpowiednią. O ile jej przygotowanie zleca się ekspert, to i kwestie formatu takiej ulotki pozostawia się im. w tej kwestii zleceniodawcy posiadają zaufanie do fachowców, bo doskonale zdają sobie oni sprawę z tego, że na pewno dokonają oni najlepszego wyboru, a ichniejszym ulotka firmowa będzie wyglądała właściwiepoprawnie. Jeżeli już kwestia formatu jest pozostawiona projektantowi ulotki, to ten wybiera go wedle własnego uznania i decyduje się na takie format, który jego zdaniem, w tym przypadku, będzie najlepiej odpowiedniodpowiedni. Format ulotki ma również wpływ na jej koszt, dlatego w każdym momencie informuje się o tym klientów.
Więcej informacji na stronie: www.whiteart.pl/portfolio/ulotki.

Dodaj komentarz