Stare powiedzenie mówi, że jak nas widzą, tak nas piszą. Wcale nie straciło ono na znaczeniu. Ta zasada obowiązuje przez nieustannie i dlatego powinniśmy mieć świadomość tego, jak wyglądamy w social media, jak się wytwarzamy, co opracowujemy dobrze, a co źle. Prawie każdy z nas zajmuje się czymś innym i właściwie każdy obejmuje inny sektor rynku. Natomiast bez względu na to, gdzie się znajdujemy, powinniśmy dbać o to, ażeby nasz wizerunek był spójny, a tym samym jasno przekazywał, kim jesteśmy i co realizujemy. Przygotowanie takiego spójnego wizerunku może nie być łatwe, niemniej jednak de facto warto nad tym jakiś czas popracować.

Gwiazda powinna kreować swój wizerunek całkiem inaczej, polityk powinien pokazywać się w mediach całkiem inaczej, a i prawnik musi prezentować się w odmienny metodę. Jeśli nasz zawód związany jest swego rodzaju z odpowiedzialnością publiczną, to wizerunek na Facebooku i w innych mediach powinien być specjalistyczny i stonowany tak, żebyśmy nie zrobili sobie antyreklamy. Natomiast w przypadku, kiedy promowany jest muzyk, aktor czy designer to im więcej skandalu, tym tak rzeczywiście całkiem dobrze. Sami nie w każdej sytuacji wiemy, czy nasza reklama na Facebooku jest dopasowana i czy przyniesie nam korzyści, dlatego w tym względzie właściwie byłoby posłużyć się kompleksowym doradztwem firm zewnętrznych, które realizują dla ludzi taki spójny i równocześnie atrakcyjny wizerunek z zastosowaniem wszystkich zasad marketingowych. Umożliwi on nie tylko sprzedawać więcej, niemniej jednak i odnaleźć popleczników, którzy staną za nami murem, a także kogoś, kto pomoże nam w dalszym promowaniu siebie i spersonalizowanych sposobności.

Więcej: kopalniawiedzy.com.

Dodaj komentarz