Mimo wielu różnic osobowościowych i kulturowych, znakomita większość ludzi przejawia podobne cechy odnoszące się do prezentów. Trudno jest znaleźć człowieka, który byłby niezadowolony z faktu, że został obdarowany jakimś przedmiotem. Tę cechę wykorzystuje się też w marketingu poprzez oferowanie klientom gratisów czy bezpłatnych próbek. Szczególne miejsce w takim sposobie zdobywania przychylności kontrahentów zajmują gadżety reklamowe. Są one lubiane przez wszystkich, bowiem obejmują często bardzo ładne i głównie praktyczne przedmioty, które de fakto przydają się w codziennym życiu. Przykładem mogą być kubki reklamowe z nadrukiem, których niektóre chłopcy i dziewczęta mają całą kolekcję. Kolorowe kubki już dawno wyparły intuicyjne szklanki i stanowią ulubiony przedmiot powszechnego użytku. Obdarowanie klienta darmowym gadżetem, takim jak brelok reklamowy wzbudza w nim satysfakcję, która przyczynia się do pozytywnego postrzegania danej firmy i przywiązania się do niej. Drobny przedmiot opatrzony logiem firmy to doskonały nośnik reklamy, bo przecież przykładowy brelok przymocowany do kluczy będzie widziany przez inne osoby z otoczenia noszącego go klienta. Ta prosta forma reklamy powinno się do najskuteczniejszych form poprawy albo wzmocnienia wizerunku firmy. Ci zwyczajnie kochają prezenty i nic nie wskazuje, że kiedykolwiek się to zmieni. Co ciekawe, bezpłatny gadżet wywołuje większe w ogromnej liczbie przypadków zadowolenie u kontrahentów niż np. większa ilość towaru za tą samą cenę. Dlatego należy pomyśleć o gadżetach, takich jak breloki, długopisy, notesy z logo albo inne przedmioty powszechnego użytku.

Więcej: brelok z nadrukiem.

Dodaj komentarz