Tak faktycznie zakup sprzętu biurowego może być w rzeczywistości dużym wydatkiem. Dlatego również wielu właścicieli biur zastanawia się, czy sensowne jest, ażeby nabywać tai sprzęt, czy dużo lepiej wziąć go w leasing na zasadzie wynajmu, a tym samym okroić własne koszty w tym zakresie.

Jedno i drugie rozwiązanie ma swoje wady i zalety. Przede wszystkim wynajem drukarek jest wyjściem tańszym. Dostajemy nowy sprzęt, a płacimy za niego niedużo.
Jednakże on nie jest na nieszczęście nasz. Musimy za niego płacić co miesiąc raty i również co miesiąc powinniśmy pamiętać o tym, by rozliczać się z tych rat i księgować je sobie tak, by odprowadzić VAT i a dodatkowo aby jeszcze odprowadzić sobie podatek dochodowy. Dlatego też nie dziwi fakt, że wiele osób zastanawia się, które rozwiązanie będzie jednak lepiej wybrać i dlaczego akurat w chwili obecnej to. Systemy zarządzania drukiem jakby nie patrzeć są drogie. Dla firmy ma możliwość być to realnie dość dość duży wydatek, dlatego należy się zastanowić, czy de facto zasadne jest, byśmy takie drukarki kupowali. Owszem zakup drogiego sprzętu za gotówkę nie jest zwykły, ale znowu płacić raty za coś, co nie jest nasze? Jeżeli posiadamy leasing to tak samo posiadamy serwis sprzętu biurowego, tak jak przy zakupie i też trwa on przez cały okres leasingowania. Leasing jest z pewnością dla takich firm, które potrzebują co jakiś czas nowego sprzętu, kiedy zmieniają się technologie i wymagania. Jednakże zakup jest oferowany dla takich osób, które tego nie potrzebują i przez lata mogą korzystać z takiego sprzętu, który już jest nieco przestarzały technologicznie.
Sprawdź również informacje na stronie: Sprzedaż i serwis niszczarek.

Dodaj komentarz